In een wereld die globaliseert, individualiseert en digitaliseert stelt Brandwise de face-to-face dialoog centraal om merken een menselijk gezicht te geven en een oprechte menselijke connectie te bouwen – persoonlijk, zintuiglijk en emotioneel.

The Power of
Human Connection

The Power of
Human Connection

De wereld beweegt steeds sneller en we worden 24/7 blootgesteld aan informatie, online en offline. Daarom stelt Brandwise de face-to-face dialoog centraal om merken een menselijk gezicht te geven en een oprechte connectie te bouwen. Want Brandwise gelooft in de kracht van menselijke connectie – persoonlijk, zintuiglijk en emotioneel.

Brandwise verbindt merken, consumenten en retailers om tot het beste resultaat te komen door:

Sales & merchandising
Maximale verkrijgbaarheid en dominante zichtbaarheid bouwen door actionable insights

Retail activation
Aankoopgedrag stimuleren en de winkelbeleving versterken door trialgerichte shopper engagement

Sensory marketing
Consumentenkeuze inspireren met een persoonlijke merkervaring waarbij alle zintuigen geprikkeld worden

Brandwise gelooft in de kracht van
menselijke connecties…

…om het beste, ondernemende
Brandwise talent te rekruteren,
ontwikkelen en activeren.

…om merken, consumenten en
retailers te verbinden om tot de
beste field oplossingen te komen.

…om met een uitgebreid netwerk
van gespecialiseerde business partners
een gestroomlijnde field operatie te
bewerkstelligen.

“In een wereld die globaliseert, digitaliseert en individualiseert, stelt Brandwise de face-to-face dialoog centraal om oprechte menselijke connecties te bouwen, persoonlijk, zintuiglijk en emotioneel.”

Managing Partners

Bart-Jeroen Pots & Maurits Beke