Sensory Marketing

Meet Dolce Gusto!

Dolce Gusto Mass Experience

Dienst:

Sensory Marketing

Medium:

Consumenten Beurzen

Branche:

Food

Merk:

Nestlé

Brandwise voorziet Dolce Gusto van de ultieme self elected sampling experience. Een large scale sampling setting waarin consumenten de volledige product ervaring zeer actief ondergaan en zo kennis maken met het Dolce Gusto assortiment, de onderscheidende smaak en de eenvoud van bereiding.

De Dolce Gusto Mass Experience setting is met name bedoeld om ingezet te worden op de meest drukke locaties. Het ontwerp nodigt consumenten in grote getalen uit tot een self elected sampling experience. Door fuikvorm in de setting ontstaat er in het straatbeeld een organische looproute richting de opgestelde apparaten.

Na keuze van de gewenste variant kan de consument bij een Dolce Gusto Machine naar keuze zelf de koffie variant bereiden. Tijdens het bereidingsproces wordt de consument stap voor stap begeleid door een interactieve tablet. Hiermee wordt het mogelijk dat de sampling volledig zelfstandig wordt ondergaan wat de impact zeer krachtig maakt.

Doelstellingen

Aan het eind van ieder Self Elected Sampling Proces wordt er een voucher met kortingscode uitgedeeld. Hiermee wordt maximale conversie vanuit de sampling bereikt via een limited-time offer.

Ontdek meer campagnes

Hoogvliet

Hoogvliet

Als partner van Hoogvliet ontzorgt Brandwise zowel de supermarktketen als de merken

Procter & Gamble

Procter & Gamble

Verhogen van de zichtbaarheid en zorg dragen over de perfecte executie van opdrachten

Jumbo

Jumbo

Jumbo wenst een éénduidige, uniforme en kwalitatieve uitstraling van haar winkels

Naar het campagne overzicht