Dienst:
Sensory Marketing
Medium:
Hospitality Services
Branche:
Entertainment & Technology
Merk:
IBC
Al jaren vormen de hostesses van Brandwise het gezicht van Het International Broadcasting Convention, beter bekend als het IBC. Een jaarlijkse conferentie en beurs voor professionals die zich bezighouden met het creëren, beheren en leveren van elektronische media en entertainment. Deze conferentie wordt gehouden in de Amsterdam RAI.
In 5 dagen tijd worden 55.000 professionals en 1.600 bezoekers buitengewoon gastvrij ontvangen door het team van Brandwise check in hostesses, informatie medewerkers, room hostesses en supervisors. Hun inzet zorgt ervoor dat alle bezoekers en deelnemers uit meer dan 170 landen moeiteloos hun weg vinden naar innovaties op het gebied van de nieuwste (technologische) ontwikkelingen op het gebied van elektronische media en entertainment.
Responsive Hospitality
Iedere beurs in de RAI begint altijd met een vooraf gemaakte planning van de inzet van hostesses. Uiteraard blijkt in de praktijk dat bezoekersstromen anders lopen dan gepland, aanpassingen in indeling van ruimtes nodig is of onvoorziene ontwikkeling een aanpassing van de Hospitality nodig maken.
On Site Projectmanagement van Brandwise zorgt er tijdens de uitvoer voor dat de Hospitality efficiënt en effectief wordt ingezet. Hiervoor wordt er doorlopend gemonitord hoe bezoekersstromen verlopen op geselecteerde punten. Vervolgens wordt de personele bezetting hier dynamisch op aangepast.
Doordat de projectmanager aanwezig is zijn direct wijzigingen in roombezetting mogelijk. Wanneer workshops, presentaties of bijeenkomst verplaatst, geannuleerd of verzet worden kan de planning van de room hostess direct aangepast worden. Dit houdt organisaties flexibel in hun planning terwijl de kwaliteit van de Hospitality gewaarborgd blijft.