Sensory Marketing

Een brutal effect voor Le Brutal

Sampling napoleon Le Brutal

Dienst:

Sensory Marketing

Medium:

Sampling & Promotie

Branche:

Food

Merk:

Napoleon

Le Brutal, extreem zure smaakvarianten van Napoleon zijn een introductie gericht op een jonge doelgroep, 15 tot 25 jaar. Om de onderscheidende smaak te introduceren kan de doelgroep via sampling kennis maken met het uitgesproken karakter van Le Brutal.

Om het bereik van de landelijke sampling maximaal te concentreren in de doelgroep ontwikkelde Brandwise een bijzondere aanpak: Le Brutal All Day Long Mobility. Een dynamische opzet waarbij de doelgroep flexibel gevolgd wordt tijdens een gevarieerd dagritme.

Le Brutal All Day Long Mobility volgt de doelgroep nauwgezet op de voet. In de ochtend worden Mobiele Brutal Units overal in Nederland ingezet bij openbaar vervoer zoals trein,-en busstations. Later op de ochtend verplaatst de sampling zich naar schoollocaties, middelbare scholen, hogescholen en universiteiten. Aan het einde van de dag wordt de sampling verder uitgevoerd bij recreatie plekken zoals terrassen, parken etc.

Exclusief bij Albert Heijn
Le Brutal van Napoleon is exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn. Om direct aan te sturen op concrete conversie werd bij iedere sample een kortingscoupon meegegeven. Zo wordt de sampling niet alleen effectief maar ook concreet meetbaar.

Kortom, een Brutal Effect voor Le Brutal!

Ontdek meer campagnes

Hoogvliet

Hoogvliet

Als partner van Hoogvliet ontzorgt Brandwise zowel de supermarktketen als de merken

Procter & Gamble

Procter & Gamble

Verhogen van de zichtbaarheid en zorg dragen over de perfecte executie van opdrachten

Jumbo

Jumbo

Jumbo wenst een éénduidige, uniforme en kwalitatieve uitstraling van haar winkels

Naar het campagne overzicht