Brandwise gelooft in de kracht van menselijke connectie. Onze kracht ligt dan ook in eerste instantie in ons eigen Brandwise Team. Met een community van passievolle, pragmatische mensen-mensen bouwen we iedere dag weer menselijke connecties.
Met een team van ruim 50 kantoormedewerkers en 800 field medewerkers zorgen we ervoor merken een menselijk gezicht te geven. Met een open, transparante organisatie streven we ernaar klanten volledig te ontzorgen en tegelijkertijd plezier in ons werk te hebben.
50 kantoor-
medewerkers
800 field-
medewerkers
Onze field community vormt het hart van de operatie. Met 4 diverse gespecialiseerde field forces zorgen we iedere dag weer voor het juiste gezicht voor de merken waarvoor we werken: brand ambassadors, sales representatives, merchandisers en retail forces. Vrijheid, zelfstandigheid en flexibiliteit in werk zorgen voor een aantrekkelijke werkomgeving met veel eigen verantwoordelijkheid. Dat motiveert onze field medewerkers om zelfstandig, ondernemend en zelfredzaam te zijn.
Onze Field Community Manager, Field Sales Managers, Sensory Marketing Manager en diverse field coaches hebben de ambitie de meest ondernemende, resultaatgerichte field community te waarborgen. Door regelmatige begeleiding, coaching-on-the-job en contact met lokale retailers zorgen zij voor het beste resultaat door ook onze filosofie na te leven in het leggen van menselijke connecties.
Brandwise geeft merken een menselijk gezicht en streeft ernaar klanten volledig te ontzorgen door het uit handen nemen van de gehele field marketing & sales operatie om met resultaatgerichte totaaloplossingen invulling te geven aan de offline consumer journey.
Menselijk
authentiek
|inclusief
|betrokken
Open
transparant
|oprecht
|rechtstreeks
Plezier
samenwerking
|work-hard-play-hard
|voldoening
Vooruitgang
vooruitstrevend
|continu verbeteren
|bijdragen
Het rekruteren, activeren en ontwikkelen van onze field community gebeurt vanuit de Brandwise Academy. Na een
grondige screening doorloopt iedere nieuwe medewerker de Brandwise onboarding. Daarna volgt een combinatie
traject tussen merkactivatie training en Brandwise Academy modules gericht op vaardigheden. Op deze wijze
ontwikkelen onze field medewerkers zich van freshmen naar junior tot senior.
“Als promotiemedewerker kom je op veel verschillende plekken. Er zijn altijd veel verschillende acties, dus is er heel veel variatie. Ik heb ook heel veel verschillende collega’s, maar ze zijn allemaal wel een beetje hetzelfde type: leuk, spontaan, gezellig. Daarom vind ik werken bij Brandwise heel erg leuk.”
Promotiemedewerker
“De diversiteit in het werk, dat vind ik belangrijk: veel verschillende opdrachten, op verschillende plekken en allerlei mensen. Het is heel divers. En ik heb veel vrijheid. Dat vind ik ook heel prettig.”
Merchandiser